In staat z holenderskiego - zdolny

niedziela, 15 września 2013

Stare jak nowe:)

Witam wszystkich.
Znalazłam stare pudełko, które ze względu na swoją "jakość"
raczej straszyło niż dodawało uroku. Postanowiłam więc coś z nim zrobić, a że dodatkowo cierpię na brak pudełek, każda sztuka się liczy:)
Pokaże co udało mi się wykonać papierową wikliną bez wyplatania, dla zainteresowanych znajdzie się też samouczek:)


Tak wyglądało...
 a teraz wygląda tak: 

Prawda, że lepiej? :D

Kurs
Potrzebujemy:
- pudełko np. po butach,
-papierowe rurki,
 - klej,
- coś co posłuży nam do wyłożenia środka(ja mam gazetę),
-farba, bejca(po prostu środek malujący:).

 Pudełko jak widać na zdjęciach obłożone było papierem ozdobnym, aby mieć pewność dobrego przyklejenia rurek, zdarłam tą powierzchnie, która odstawała.
 Smarujemy klejem i stopniowo przykładamy rurki, lekko dociskając,

 aż dojdziemy do brzegu pudełka.
 Delikatnie przewracamy i dociskamy, najlepiej troszkę poczekać aż klej złapie:)
 Zaginamy i kleimy...
 ...aż do brzegu, lekko dociskając. Gdy wyschnie nasze pudełko rurki 
należy obciąć(te można wykorzystać do ozdobienia przykrycia) 
i obłożyć pozostałe dwie ściany.
A kiedy czekamy na złapanie kleju możemy zrobić wieczko.
 Jak widać zrobiłam coś takiego, wzmocniłam taśmą papierową.
Pokrywka jest większą od pudełka, po dodaniu rurek
i narożników oryginalne przykrycie jest za małe.


 Przykrycie zostało obłożone zwykłą gazetą (może ktoś pozna jaką?:)
dodatkowo można przykleić rurki.


 W narożnikach w celu ukrycia złączenia można przykleić rurki w pionie.

Następnym krokiem jest wyłożenie środka i pomalowania całości:)
Ze względu na ładny kolor zdecydowała się na pomalowanie pudełka kawą(pomysł można zobaczyć tutaj)

G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz